- Cadouri Personalizate
- Cani Personalizate
- Brelocuri Personalizate
- Perne patrate personalizate
- Globuri Personalizate
- Halate/Sacose Bride
- Vinuri personalizate cu eticheta
- Corporate
- Rame foto personalizate
- Ardezii personalizate
- Sorturi Personalizate
- Cutie Exploziva
- Zodii
- Portofel auto personalizat
- Ceasuri personalizate
- Ghiozdane Personalizate
- Magnet frigider personalizat
- Puzzle Personalizat
- Ornamente lemn
- Calendar Magnetic
- Tricouri Personalizate
- Ocazii speciale
Întrebări frecvente
Voi primi același produs ca în fotografie?
Toate produsele noastre corespund cu fotografia produselor. Atenție însă: fotografia poate înșela privitorul în privința dimensiunilor produsului. Nu uita să citești toate caracteristicile produselor înainte de a confirma comanda.
Care este metoda de livrare?
Compania noastră livrează numai prin curier. Produsele vor fi livrate la ușa ta, prin contact în prealabil din partea curierului.
Am dreptul la retur?
Conform legislatiei romane in vigoare: Consumatorul poate returna produsele achizitionate, in ambalajul original, in termen de 14 zile calendaristice de la primire fara penalitati. Clientul este responsabil pentru “diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor” conform OUG 34/2014, cu modificarile in viguare. Consumatorul nu mai beneficiaza de aceleasi drepturi si in cazul in care produsul comandat a fost creat dupa solicitarile acestuia adica mai exact cadourile personalizate sau cele care prin natura lor nu pot fi returnate (cele care contin imagini sau texte personalizate la alegerea clientului).
Categoriile de produse care se exclud de la posibilitatea de returnare:
– Produsele personalizate
– Alte produse raspandite in categorii care prin natura lor pot fi personalizate
Nu se returneaza produsele pe motiv ca nu sunt asemanatoare cu fotografiile din descrierea produselor. Fotografiile din descriere sunt cu titlu de prezentare.
Care este metoda de plată?
Plata rămâne la alegerea. Poți plăti online în timpul finalizării comenzii, sau ramburs, în momentul în care vei primi produsul.
Cum pot vedea istoricul comenzilor mele?
În secțiunea " Contul meu " ai posibilitatea de a vedea toate comenzile finalizate și conținutul lor.
Ai vreo întrebare?